This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

dimecres, 11 de març del 2009

Hola!

Sí, sóc viu!
És que aquest dies he tingut molts enrenous amb la burocràcia, i no he tingut temps d'escriure, a més tinc la càmara sense bateria i he d'anar a buscar el carregador, que me'l vaig deixar a casa dels meus pares... quin desastre.

Poca cosa a dir, o moltes i poc temps, així que faré un resum: Aviat marxaré a Califòrnia 6 mesos, he començat a donar un cop de mà a un esplai (encara que durarà poc, perquè marxo 6 mesos...) i potser m'apunti a un cap de setmana fent activitats amb l'esmentat esplai. Vaig realitzar el meu primer massatge de xocoteràpia (i va anar força bé!)... Una mica de tot, com veieu!

Demà posaré alguna cosa més treballada!

------

Yes! I am alive!
These days I have got a lot of work with burocracy, and my cam's battery is over, so until I go to my parent's home and take the battery refiller that forgot there I can not put more photographs...
As a brief abstract: Soon I will be staying 6 months at California, also I have started collaboration with a "esplai", and maybe I am going a weekend to help with their activities. I try to do my first chocotherapy massage and it went pretty well... :)

Tomorrow I will writte something better!

1 comentari:

Enkeli ha dit...

Ets fisio o què?
A California?? apa que tires a prop tu també! jejeje 6 mesets només?? Ja explicaràs, nano! ; ) Estaré al tantu!

THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)