This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

dissabte, 9 de maig del 2009

I aquí estem. / So here we are.


La cançó del dia, m'agrada molt :)
----
Today's song, I like it a lot :)




El temps va passant, ja fa més d'un mes sóc a Berkeley, ara tot just acabo de dinar, m'he cruspit una amanideta d'alvocats i pollastre ben simple però igual de bona. I quan acabi el post de pet a fer la migdiada. És un dissabte tranquil i maco.

No sempre és fàcil ser lluny de la gent que t'estimes, hi ha dies que et trobes força sol, a vegades te n'adones del munt d'hores que fa que no obres la boca. No és pas tan fàcil tenir algú cada dia per fer alguna cosa.

Però bé, cal mantenir-se ocupat (jo surto a còrrer, pràctico amb l'harmònica, llegeixo...) i disfrutar els dies on si tens gent per fer coses.

I així els dies van passant, (suament lentament, com diu la cançó) i l'agost es va apropant cada dia un xic més :)


Que passeu un bon cap de setmana!

----

Time keeps going on and I have been here for more than one month, I just have had my lunch, an avocado and chicken salad, as simple and delicious (see pic), and as soon as I post this I will go directly to take a nap. A nice quiet saturday.

It is not always easy to be far from people you love, some days you feel pretty alone, and sometimes you realise how many hours has passed since your last talk. It is not soo easy to find people to do things everyday.

But it is ok, you must keep yourself busy (I go our for running, read books, practice with my harmonica...) and try to enjoy the staying.

And so days pass by and by (softly slowly, as the song says) and august is approaching step by step. :)

Have a nice weekend!

1 comentari:

Enkeli ha dit...

Collins si que t'ha donat de sí, l'amanideta! Veig que tens bon gust! : ) avocat, formatge, pollastre amb pebre, tomàquet... passar gana no en passes, eh! jeje

THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)