This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

dimecres, 6 de juny del 2012

De canvis!

Hola a tothom!



Doncs ara que ja he acabat la tesi, toca fer canvis, ja que d'aquí a dues setmanates marxo a viure a Suïssa!
Ja m'estic venent els mobles, he de pintar de blanc el pis, i he de preparar tota la paperassa pertinent (trobar un pis allà, donar de baixa aigua, llum, gas... etc. etc.). Qui em coneix sap que odio la paperassa a mort, així que no és precisament el que m'agrada fer, ni molt menys.

Tot i això, es nota que ja no tinc el fantasma de la tesi volant per damunt meu, i les passejades, les partides de jocs de taula i les trobades amb amics sembla que van tornant.

A més, ja fot calorada, així que tornen les amanides, les macedónies, i un dels meus plats preferits!


1 comentari:

míriam ha dit...

Esperem les cròniques des de Suïssa! Ànims amb el trasllat!

THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)