This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

divendres, 6 de juliol del 2012

Fent camí


Continuen els meus primers dies a Suïssa. Ja estic vivint en una habitació llogada, a Lausanne, però he trobat un apartament a Renens a partir d'agost.

Avui és el primer dia que realment tinc uns moments per seure i estar una estona notant que de veritat he marxat. Aquest cop no una estada curta d'uns mesos, si no que no sé pas quan tornaré.

Ja vaig agafant el ritme suïs de fer les coses, que per cert, m'agrada prou. El temps és una mica estrany, aquest dies fa molta calor durant el dia, i tempestes a la nit.

Torno a fer esport per aquí, i ara vaig a còrrer al bosc de Sauvabelin:
Passa que aquí no existeix tal cosa com "terra plana", i tot és sempre pujada o baixada, i molt pronunciada! Així que acabo mort!

La gent amb qui treballo és molt maca, i avui per exemple m'han convidat a anar a un concert de jazz, que m'agrada molt, però demà vull anar a treballar, així que un altre dia serà!


THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)