This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

diumenge, 23 de setembre del 2012

Una mica de tot

Hola a tothom :)

Mentres em consta que a casa nostra fa prou bon temps com per anar fins i tot de barbacoes.... aquí el temps ja s'ha tornat molt rúfol...



La tardor ja ha arribat a Suïssa, això és el que tenim tot el sant dia... quan no plou.

Per sort, els supermercats ja comencen a tenir també tots els productes de temporada per poder passar el fred com toca: carabasses, castanyes, xocolates per fer a la tassa, etc. etc. etc. Fins i tot jo, que no sóc gens xocolater em vaig proveïr d'unes rajoles de xocolata per poder passar els vespres al sofà amb un llibre i una tassa de te.
Xocolata Frey, negre, com ha de ser.


Una cosa que me va posar molt content va ser trobar una botiga de te excel·lent, on tenen tot el que pugui necessitar en te o en teteres i material diversos. Au Cafè de Brésil, a Lausanne.


Com podeu veure, la botigueta està ben parida.

Allà per fi hi vaig troba l'Oolong "Tie Kua Yen" que feia més d'un any que buscava. Ara ja no tindré problema per trobar-ne qualsevol que vulgui!

Per arrodonir la nit, un sopar amb menjar italià i libanès, unes quantes ampolles de vi i... unes coreografies.






2 comentaris:

Ironwomen ha dit...

uuooooo ja ve el fred!!!!.. fa un dia lletjot a la foto.. aqui avui tambe fa una ventada important ... no puc estudiar a la terrassa pk em volen els papers :(.

que guai lo de la tenda de té. te nivell aquesta, es una gran troballa així ja podras fer tes bonics....ahh i espero sucres de nivell per quan vingui :) ... ja saps que vull dir jejejeje.

La llúdriga ha dit...

Doncs pots estar tranquila, pequè si, venen els sucres macos :)

Aquí el temps ja està fet malbé, tot el dia núvol, vent i pluja...

THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)