This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

dissabte, 18 d’abril del 2009

Harmònica / Mouth Harp


La meva harmònica que em distreu durant les hores mortes.
Us en faríeu creus de com pot treure de pollaguera una cosa tan petita... l'hauria de fotre a patades fora de la meva vida!

---

My mouth harp, that distracts me in my free time.
You won't belive how such a little thing can make you turn so mad... I should kick it out of my life!



Hauria de ser així la cosa, però no ho és...
It is supposed to go this way, but it is not going...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

You are a man of many talents are you? Sometimes I want to kick my husband out the door! HA HA! Just kidding.

La llúdriga ha dit...

The fact is... that I may play it as well as you...

Unknown ha dit...

Continua així, que jo vull la meva part de cançó a tope!

A canvi, ja prepararé una cançoneta amb el saxo per tu...

au, niñomelón!
M.

THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)