This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

dissabte, 11 d’abril del 2009

Llibres! Llibres! Llibres! / Books! Books! Books!

Avui podeu escoltar mentres llegiu el bloc:
---
Today, while you read my blog, you can listen to:



Ja és divendres! Bé, de fet ja és divendres ben entrat el vespre... però ei! Aquí em teniu, postejant com un Pepe.

Doncs avui he anat a dinar amb un grupet que l'Albert coneix, és una sort que m'estiguin presentant gent, així per exemple, demà podré gaudir d'una barbacoa a St. Francisco!

Al sortir de la feina, encara tenia unes hores penjades, donat que no havia de fer cap compra, i que el sopar ja era dins un tupper esperant a ser menjat. Així que he decidit anar al Half-Price books. O el que és el mateix: llibres a meitat de preu.

El nom de la botiga ja ho diu tot. Tenen literalment milers de llibres, i tots es venen a la meitat del preu que hi ha imprès a la portada.

No és de les botigues més barates de Berkeley, però està realment molt ben assortida, i no només en llibres, també en cd's de música i dvd's.

Abans de sortir m'he encomanat als Déus més obscurs per evitar gastar-m'hi diners, que no puc emplenar les maletes de tornada durant el primer mes. Avui m'han escoltat :p

Tot i així ha sigut una tarda fantàstica, he passat dues horestes mirant llibres, tafanejant, mirant preus, buscant i trobant joies, i trobant joies no buscades.

He trobat per exemple un llibre que farà venir moltes dentetes a una amiga meva, i que podeu mirar al vídeo del final del post.

La gent de Berkeley és realment simpàtica, t'hi pots parar a xerrar ja sigui a una cafeteria, a una botiga de llibres, o pel carrer, i sempre et parlen amb un somriure a la cara i et donen conversa d'alló més interessant. La veritat és que dóna gust tenir xerrades casuals amb la gent d'aquí, són molt oberts.

Quan m'he cansat de mirar llibres, he anat al bungalow, on he passat una estoneta amb el gat del qual m'he fet amic (un altre dia li dedico un post). He sopat, i aquí em teniu, escribint-vos. Ara quan acabi, llegiré el còmic que us vaig postejar a l'ultim post, tot prenent un te. No hi ha res com ser feliç amb les petites coses de la vida...

----

Friday! In fact... it is friday night now, but eh! here I am, writing!

Today I've had lunch with some people Albert've just introduced to me, and it is great, so now I know some more people, and, for exemple tomorrow I am having a BBQ in St. Francisco.

After leaving my job until monday, and due to my non-obligations to do (the buy was done and my dinner was inside a tupper just waiting to be eaten) I decided to pass several hours inside a half-price book store.

Before entering, I pray to the most dark Gods for not leting my buy anything, as I can not put my suitcases full of stuff in my first month. This time they listened to me and I didn't buy anything.

Although it was not one of Berkeley's most cheap bookstore, it was still pretty cheap, as all books were half priced. And they had too cd's and dvd's at pretty good prices.

I spend there a couple of hours, looking and finding hidden treasures, and finding non-looked treasures, as the one you can see in the video, and that will make one of my friends turn green :p

Not only that, but people here is very kind, and you can have a nice chat either in one cafeteria, a bookstore or in any street. People always talk to you gently, and explain interesting things, as they show interest for what you have to say. Is really a pleasure have these little talks several time a day.

After that i returned to my little home, and play a bit with the cat I have make friend of (soon I will post something of it), and had my dinner. Now, when I end updating my blogspot, I will prepare some tea, and just lay upon my bed reading the comic book I bought the other day, and that has wait patiently until I have time to read it.

Ah... there is nothing like being happy with the little things life offers you every day...


3 comentaris:

Enkeli ha dit...

Ondia els Luar Na Lubre!!
Per mi, una de les millors cançons d'ells la de Chove en Santiago : )
Així que et molen velles relíquies com la del Arthur Conan Doyle, el vas comprar finalment?

jeje, els bollos preñaos t'han molat ehh... :P

Escolta que ets família de l'Albert? jeje tantes coincidències...

Anònim ha dit...

Lutra, I am so happy things are going well for you here. I hope you continue to encounter friendly people and learn lots of stuff. I'm also glad you found a furry little friend. Have you given it a name yet? What has been your favorite American meal so far? I'm sorry, I'll probably be full of questions since I find this so interesting. Ha Ha!

La llúdriga ha dit...

Enkeli:
M'agrada molt Luar na Lubre ^_^ i la de "Chove en Santiago" és de les més boniques que tenen, coincideixo amb tu.
El llibre de Sir Arthur Conan Doyle no el vaig comprar al final, crec que encara el podré trobar més barat. A més, no vull emplenar totes les maletes de tornada el primer mes. 6 mesos donen per trobar moltes coses...
No no, l'Albert i jo no som pas familia! XD Bollos preñaos molen, molen molt!

Karen:
Don't be affraid of asking whatever you want, I am glad you find my staying here interesting :)
My furry little friend is named "Mius II of Berkeley". It is named this way because is very similar to a little kitty that passed away and who's name was "Mius" (it is like "Meows").
I haven't eaten any proper american food, just some pizza. Since the people that I have meet here love to go to asiatic restaurants, so I have eaten japanese food and chinese food. And also I love to cook, so mostly of my meals are home made and with mediterranean style. But today we are going to have a BBQ, so maybe I could taste some americans dishes!

THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)