This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

divendres, 4 de març del 2011

Escacs / Chess



Fa cosa d'un mes em vaig apuntar a un club d'escacs.
De petit el meu avi me'n va ensenyar a jugar i sempre n'he guardat un bon record.

El nivell del lloc és molt alt i no hi tinc res a pelar perquè la majoria de gent és federada i competeix.

De totes formes hi he trobat un jugador que té un nivell lleugerament superior al meu i amb el qual un parell de cops per setmana fem unes partides.

Ahir vaig aconseguir guanyar-li dues i marxar amb el sabor de la victòria cap a Nova York!

----

One month ago I joined a chess club.
When I was a child, my grandfather taught me how to play and I've always kept a nice feeling about this game.

The level in the place is really high, almost all of them play in serious tournaments and leagues. I am not a proper rival for them.

Anyway I found a rival with a level sligtly higher than mine, and twice per week we play some matches.

Yesterday I had two victories, so I can go to New York with the taste of winning in my mouth.

1 comentari:

La llúdriga ha dit...

primera victòria com a federat!

THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)