This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

dissabte, 9 d’abril del 2011

Torneig d'escacs



Avui tenia un petit torneig popular d'escacs. Hi havia uns quants jugadors aficionats, i alguns de més nivell, jo estaria a un nivell intermig entre uns i altres, cosa que ja m'estava bé, perquè anar a tornejos on només et claven pallisses està bé per apendre, però guanyar alguna partida de tant en tant, agrada :)

No ha anat la cosa malament, entre els que hem quedat adalt, hi havia un de nivell molt semblant al meu, i dos que eren més bons (bastant més bons).
He pogut amb el de nivell similar, i, contra tot pronòstic contra un dels bons, en una partida que no tenia bona pinta per mi.

L'última, contra el més bo de tots, ha començat molt bé per mi, i de fet, quasi al final ho tenia tot de cara. Però aquí és on es nota el nivell, i sense saber com, l'altre m'ha fet ballar amunt i avall amb un cavallet de la punyeta fins que m'ha fet l'escac i mat. Hem quedat empatats a punts al final :)

Si això hi sumes una butifarrada a la qual m'han convidat, et queda un gran matí de dissabte!

A la foto, la meva perspectiva a la primera partida més serioseta del matí.
THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)