This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

divendres, 14 d’octubre del 2011

Cap de setmana de jocs de taula

Doncs resulta que el meu cap i els seus amics són uns apassionats
els jocs de taula.
No dels típics paxís, escacs, risk... no. Els hi agraden els que són difícils de trobar i que requereixen un cert nivell d'aprenentatge per jugar-hi. En plan "recreació de la batalla de York" o "recreació de les guerre napoleòniques de tal a tal any".

Un cop a l'any lloguen una masia (amb piscina, taula de ping pong, taula de billar...) i no en fan servir res, només es dediquen a jugar tota l'estona excepte per dormir. Menjar també es menja tot jugant.

Aquest any hi he anat per segona vegada, en total erem 7 tios jugant i va estar francament bé!

Aquí us en deixo unes fotos!



















3 comentaris:

míriam ha dit...

Renoi, pinta molt bé aquest pla! És clar que em sabria greu no utilitzar les prestacions de la masia...

I déu n'hi do el nivell dels jocs! Jo sóc més de Carcassonne i Colons de Catan. M'encanten!

Enkeli ha dit...

Quins companys de feina més trempats, no??
El primer joc de taula oi que és el de Game of Trones?? L'he jugat un sol cop i sí, em va agradar però se'm va fer tela de llarg :\ Aquí a Finlàndia es porta molt això dels jocs de taula amb això de que moltes vegades durant l'hivern fa més mandra sortir a fora.

La llúdriga ha dit...

Míriam: Doncs sí, va estar molt bé, i és una pena no fer servir les instal·lacions quan bé que les paguem... la propera vegada potser triem un lloc més senzillet i que surti més a compte! El Catan i el Carcassone també els tinc jo, encara que ja fa molt que no hi jugo. Aquesta gent necessiten coses més heavies XD

Enkeli: Doncs sí, el meu cap té un grup d'amics ben parit! Sí, és el Game of Thrones (n'estic enamorat, dels llibres), doncs si se't va fer llarg, no vulguis jugar a sengos quins altres que et poden trigar més d'un dia sencer...
Ja aniràsp posant quins jocs de taula veus per allà!

THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)