This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

divendres, 14 d’octubre del 2011

Viatges!

Far from home, Tiga.

En breu m'esperen un quants viatges, començant per demà, que marxo de matinada a Portugal fins divendres, per feina.
Això vindrà seguit d'un viatge ràpid a Suïssa pocs dies després, aquest també per feina.
Una setmana a les Canàries a unes noces.
Tornada a Suïssa.

Cada un dels viatges implica força feina a fer i coses a preparar, i la meva feina habitual queda afectada, de manera que resumint... estic molt stressat!!!!

Tot i això cal saber buscar estones per desconnectar de tot una mica... com acabar de llegir un llibre a una terrassa o gaudir de bona companyia tot fent un esmorzar (m'encanta com em va sortir la foto de l'esmorzar).





Bé, comença el tour europeu de la llúdriga. Primera parada: Aveiro!







P.D.: Petit video d'un concertet que vam enganxar per casualitat al anar a fer una cervesa el dissabte a la nit :)

3 comentaris:

míriam ha dit...

Caram, no pares! Ànims i bons viatges!

Anònim ha dit...

Ei!!

T'esperem a la terra de les vaques!

http://www.youtube.com/watch?v=9Ba6mbORKYQ&feature=related

Bisous!

La llúdriga ha dit...

Míriam: Sí, ja he tornat dels viatges, però no tinc ni de postejar, perquè tinc moltíssima feina!

Anònim(a): Sí, aviat cap a la Suïssa! Ja tinc ganes de veure-us!

P.D.: La cançó preciosa!

THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)