This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

dilluns, 28 de novembre del 2011

Massa stress...

Com vaig dir al meu últim post, tinc feina per parar un carro.

Molta, molta feina, hores i més hores. I finalment ha passat factura. El meu cos va decidir prendre el control i decidir dir prou.

Així que m'agradi o no, he decidit baixar una mica el ritme i agafar estonetes de relax i de pensar en altres coses.

I aquí estic, escrivint de nou al bloc.

Així que hola de nou!

2 comentaris:

míriam ha dit...

Hola de nou!
Ànims! Pren-te un descans, que segur que ja te'l mereixes :)

La llúdriga ha dit...

Descansar????

Aquí només es descansa quan un és ben mort!

Però he rebaixat una mica el ritme ;)

THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)