This blog is writen in catalan, you can use google translator to translate it to your language :)

dijous, 1 de desembre del 2011

Dijous...

... carn amb verdura!



M'agrada molt cuinar, ja fa anys que em moc pels fogons de casa i he cuinat molts tipus de plats i de moltes cultures, però hi ha un plat que mai he fet encara... la paella, que és el plat dels dijous.

No n'he fet mai perquè em fa molta mandra fer-ne per un o dos, però d'aquí ja no passa, aviat m'arremangaré i intentaré fer-ne una.

A veure què en surt!


Canviant de tema, el cos és savi i ara que he rebaixat una mica el ritme de feina ja no tinc més mal de cap i malestar, encara sort!
Aquests dies miro un capítol cada vespre de "BattleStar Galactica", una sèrie de ciència ficció, basada en la tensió, ja que tota la humanitat que ha sobreviscut a un atac està viatjant en unes naus, i entre ells hi ha poc robots, impossibles de diferenciar de persones normals, que volen matar-los a tots. Conspiranòia i acusacions de ser robots els uns als altres.


Us la recomano!
THIS BLOG IS WRITEN IN CATALAN, IF DON'T UNDERSTAND IT, USE GOOGLE TRANSLATOR :)